Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group. Jako największe Call Center w Polsce przygotujemy Cię do rozpoczęcia Twojej kariery zawodowej!
Do naszego zespołu w Rzeszowie poszukujemy osób na stanowisko Konsultanta ds. Obsługi Infolinii Technicznej.
Infolinia Techniczna - Odbieranie połączeń
Miejsce pracy:
Rzeszów
Twoje obowiązki:
Udzielanie informacji w obszarze powierzonych kompetencji,
Odbieranie połączeń od klientów i pomoc w przypadku awarii, usterek, problemów technicznych,
Informowanie o aktualnych produktach i usługach,
Obsługa wewnętrznych systemów,
Dbanie o pozytywny wizerunek naszego Kontrahenta.
Nasze oczekiwania:
Dobra dykcja,
Łatwość w nawiązywaniu pozytywnych relacji, komunikatywność,
Dobra i sprawna obsługa komputera,
Chęci do rozwoju i nauki,
Umiejętność pracy w zespole,
Dyspozycyjność na 130-160 godzin w miesiącu,
Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 na czas pakietu wdrożeniowego.
Co oferujemy?
Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - działamy od wielu lat.
Elastyczny, indywidualny grafik - pracujemy 7 dni w tygodniu w godzinach 6-22,
Długofalową współpracę - chcemy, żebyś został z nami na dłużej!
Pomoc na każdym etapie współpracy, pakiet szkoleń podnoszących kompetencje,
Możliwość awansu już po 3 miesiącach współpracy,
Wygodne biuro w samym centrum Rzeszowa,
Konkursy z nagrodami, odpoczynek w czasie przerw w naszym chill roomie,
Karty rabatowe do znanych miejsc w Rzeszowie.
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta - aplikuj, a my udzielimy Ci więcej szczegółów.
Infolinia Techniczna - Odbieranie połączeń
Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group. Jako największe Call Center w Polsce przygotujemy Cię do rozpoczęcia Twojej kariery zawodowej!
Do naszego zespołu w Rzeszowie poszukujemy osób na stanowisko Konsultanta ds. Obsługi Infolinii Technicznej.
Infolinia Techniczna - Odbieranie połączeń
Miejsce pracy:
Rzeszów
Twoje obowiązki:
Udzielanie informacji w obszarze powierzonych kompetencji,
Odbieranie połączeń od klientów i pomoc w przypadku awarii, usterek, problemów technicznych,
Informowanie o aktualnych produktach i usługach,
Obsługa wewnętrznych systemów,
Dbanie o pozytywny wizerunek naszego Kontrahenta.
Nasze oczekiwania:
Dobra dykcja,
Łatwość w nawiązywaniu pozytywnych relacji, komunikatywność,
Dobra i sprawna obsługa komputera,
Chęci do rozwoju i nauki,
Umiejętność pracy w zespole,
Dyspozycyjność na 130-160 godzin w miesiącu,
Dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16 na czas pakietu wdrożeniowego.
Co oferujemy?
Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku - działamy od wielu lat.
Elastyczny, indywidualny grafik - pracujemy 7 dni w tygodniu w godzinach 6-22,
Długofalową współpracę - chcemy, żebyś został z nami na dłużej!
Pomoc na każdym etapie współpracy, pakiet szkoleń podnoszących kompetencje,
Możliwość awansu już po 3 miesiącach współpracy,
Wygodne biuro w samym centrum Rzeszowa,
Konkursy z nagrodami, odpoczynek w czasie przerw w naszym chill roomie,
Karty rabatowe do znanych miejsc w Rzeszowie.
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta - aplikuj, a my udzielimy Ci więcej szczegółów.