ID:240228
Kupiec/Specjalista ds. zakupów (m/k)
Numer referencyjny: a0t5800000OZYeYAAX
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Kupiec/Specjalista ds. zakupów (m/k)
Miejsce pracy: Rzeszów
Obowiązki:- tworzenie i składanie zamówień,
- nadzór nad terminowością realizowanych zamówień,
- współpraca z innymi działami firmy w zakresie wykonywanych obowiązków,
- zdobywanie i analizowanie ofert cenowych oraz negocjowanie z dostawcami,
- przygotowywanie raportów i analiz oraz raportowanie wyników,
- nadzór budżetu przeznaczonego na zakupy.
Wymagania:- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- zaangażowanie, sumienność, komunikatywność,
- mile widziane doświadczenie w pracy związanej z zamówieniami, zakupami.
Oferujemy:- atrakcyjne wynagrodzenia,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,
- pracę w młodym, dynamicznym zespole,
- możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Kupiec/Specjalista ds. zakupów (m/k)
Miejsce pracy: Rzeszów
Obowiązki:tworzenie i składanie zamówień,
nadzór nad terminowością realizowanych zamówień,
współpraca z innymi działami firmy w zakresie wykonywanych obowiązków,
zdobywanie i analizowanie ofert cenowych oraz negocjowanie z dostawcami,
przygotowywanie raportów i analiz oraz raportowanie wyników,
nadzór budżetu przeznaczonego na zakupy.
Wymagania:komunikatywna znajomość języka angielskiego,
bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
zaangażowanie, sumienność, komunikatywność,
mile widziane doświadczenie w pracy związanej z zamówieniami, zakupami.
Oferujemy:atrakcyjne wynagrodzenia,
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową,
pracę w młodym, dynamicznym zespole,
możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia.