Twoja praca będzie polegać na: - telefonicznej obsłudze połączeń przychodzących,
- realizacji dyspozycji Klientów Banku (np. operacje na rachunkach),
- udzielaniu rzetelnych informacji o produktach, usługach i systemach Banku,
- budowaniu i utrzymywaniu długofalowych relacji z Klientami ,
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli: - zależy Ci na tym, by zdobyć doświadczenie w bankowości
- chcesz być najlepszy i pracować z najlepszymi w branży
- jesteś nastawiony na wyzwania i rozwój
- lubisz rozmawiać przez telefon
- masz swobodę wypowiedzi i posługujesz się poprawną polszczyzną
- dobrze czujesz się pracując w zespole
- pomoc Klientom przynosi Ci satysfakcję
- masz wykształcenie średnie lub wyższe
- sprawnie posługujesz się pakietem MS Office
- masz doświadczenie w pracy w contact center(jeśli go nie masz, to wszystkiego
- nauczymy Cię na szkoleniu wdrożeniowym)
Oferujemy: - zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w dowolnym wymiarze lub umowę zlecenie z elastycznym harmonogramem
- atrakcyjny system premiowy
- ścieżkę rozwoju, dzięki której masz możliwość awansu na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta, Starszego Specjalisty ds. Obsługi Klienta, a następnie Eksperta ds. Obsługi Klienta
- system szkoleń podnoszących kwalifikacje
- przyjazną atmosferę pracy w młodym i energicznym Zespole
- możliwość pracy ze znajomymi (za każde skuteczne polecenie pracownika dodatkowo Cię nagrodzimy)
- dodatkowy miesięczny bonus pieniężny jeśli będziesz obsługiwać Klientów w języku angielskim
- bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
|