Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. zakupów z językiem francuskim lub niemieckim
Miejsce pracy: Rzeszów
Obowiązki:- weryfikacja zgodności faktur z zamówieniem zakupowym,
- weryfikacja terminowego i prawidłowego przepływu dokumentów i płatności faktur,
- składanie zamówień na podstawie systemowych zapotrzebowań nieprodukcyjnych,
- kreowanie, aktualizowanie i zarządzanie bazą dostawców poprzez kontakt z dostawcami zarówno w języku angielskim jak i niemieckim/francuskim,
- aktywny udział w projektach realizowanych w firmie.
Wymagania: - bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego/francuskiego,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych, odporność na stres,
- sumienność, odpowiedzialność oraz orientacja na cel i wynik,
- mile widziane doświadczenie w pionie zakupów,
- dodatkowym atutem będzie znajomość systemów ERP (ORACLE).
Oferujemy: - możliwość rozwoju w międzynarodowym i międzykulturowym środowisku,
- pracę w prężnym, młodym i dynamicznym zespole z przyjazną atmosferą,
- ciekawą, dynamiczną i pełną wyzwań pracę,
- bogaty pakiet socjalny m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- elastyczne godziny pracy.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.
Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista/ka ds. zakupów z językiem francuskim lub niemieckim
Miejsce pracy: Rzeszów
Obowiązki:- weryfikacja zgodności faktur z zamówieniem zakupowym,
- weryfikacja terminowego i prawidłowego przepływu dokumentów i płatności faktur,
- składanie zamówień na podstawie systemowych zapotrzebowań nieprodukcyjnych,
- kreowanie, aktualizowanie i zarządzanie bazą dostawców poprzez kontakt z dostawcami zarówno w języku angielskim jak i niemieckim/francuskim,
- aktywny udział w projektach realizowanych w firmie.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego/francuskiego,
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
- komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
- umiejętność szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych, odporność na stres,
- sumienność, odpowiedzialność oraz orientacja na cel i wynik,
- mile widziane doświadczenie w pionie zakupów,
- dodatkowym atutem będzie znajomość systemów ERP (ORACLE).
Oferujemy:
- możliwość rozwoju w międzynarodowym i międzykulturowym środowisku,
- pracę w prężnym, młodym i dynamicznym zespole z przyjazną atmosferą,
- ciekawą, dynamiczną i pełną wyzwań pracę,
- bogaty pakiet socjalny m.in. prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- elastyczne godziny pracy.