StartUp Traning Creative Lab
2012-12-07 13:34:08 | RzeszówSerdecznie zapraszamy na konferencję pt. „StartUp Traning Creative Lab” organizowaną przez Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości w Rzeszowie.
O nas
Akademickie Inkubatory Przedsiębiorczości, to największa w Europie sieć 40 centrów testowania swojego pomysłu na biznes w warunkach rynkowych. Pakiet AIP umożliwia skupienie się wyłącznie na rozwoju swojej działalności, w ramach swojego ekosystemu udostępniając narzędzia formalno-organizacyjne, edukacyjne i networkingowe. Pod skrzydłami AIP działa obecnie niemal 1.500 firm, zaś prawie 10.000 firm opuściło już AIP i z powodzeniem funkcjonuje na rynku.
Idea
Głównym celem StartUp Training Creative Lab jest promocja przedsiębiorczości wśród studentów uczelni podkarpackich. Projekt stanowi doskonałą platformę łączącą wiedzę teoretyczną z wiedzą praktyczną z tematyki biznesowej. StartUp Training Creative Lab ma charakter edukacyjno-doradczy. Stanowi pewnego rodzaju inspirację do realizacji nowatorskich pomysłów biznesowych. Skierowany jest do osób, które chcą założyć firmę lub pragną poszerzyć swoją wiedzę z dziedziny przedsiębiorczości. Podczas StartUp Training Creative Lab zostanie poruszona tematyka dotycząca przede wszystkim: modelu biznesowego, źródeł finansowania, zasad budowania internetowego wizerunku, kreowania własnego image, komunikacji z klientem oraz ochrony patentów, innowacji technologicznych oraz innowacji procesowych.
Forma spotkania
Spotkanie składa się pięciu paneli:
I Inspirations ( 10.12.2012)
Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą założyć firmę lub chcą poszerzyć swoja wiedzę z dziedziny przedsiębiorczości. Celem szkolenia jest przedstawienie obecnie funkcjonujących modeli biznesowych. Dodatkowo każdy z uczestników zdobędzie informacje na temat źródeł finansowania firmy, ze szczególnym uwzględnieniem funduszy europejskich.
II Image Company (11.12.2012)
Celem szkolenia jest przedstawienie skutecznych działań public relations przy użyciu zarówno narzędzi interaktywnych jak i tradycyjnych. Z zadaniem tym zmierzą się specjaliści od kreowania przekazu, budowania wizerunku. Uczestnicy dowiedzą się, jakich narzędzi używać oraz jakimi metodami docierać do jak największej liczby odbiorców, jak określić i wyszukać grupę pożądanych adresatów działań PR oraz co uczynić, by ich przekonać do przekazu nadawcy.
III Innowations (12.12.2012)
Szkolenia porusza tematykę szeroko rozumianej innowacji. Szkolenie jest próbą odpowiedzi gdzie należy szukać potencjału, co stanowi źródło innowacji, w jaki sposób chronić innowacje czy też w jaki sposób wdrażać innowacje w firmie.
IV StartUp Simulator (13.12.2012)
StartUp Simulator jest praktycznym wprowadzeniem swoich pomysłów w życie i zostanie podzielony na dwa etapy. StartUp Simulator – warsztaty kreujące oraz Pair work – okres intensywnego dopracowania pomysłów biznesowych w zakresie analizy rynkowej, przygotowania strategii firmy.
V Final StartUp Simulator (14.12.2012)
Zakończeniem przygody z projektem będzie Final StartUp Simulator czyli wyłonienie zwycięzców oraz wręczenie nagród.
Data: 10-14 grudnia 2012
Miejsce: Sala Senatu Uniwersytetu Rzeszowskiego, al. Rejtana 16C.
ip