zmień miasto
Jesteś tutaj:
ZNAJDŹ OFERTĘ PRACY
Rodzaj pracy
 
 
Branża
BRANŻE
ID:243725

Specjalista ds. zakupów

Numer referencyjny: a0t5800000ZszbAAAR

Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. zakupów
Miejsce pracy: Rzeszów

Obowiązki:
  • weryfikacja zgodności faktury z zamówieniem zakupowym; zapewnienie terminowego i prawidłowego przepływu dokumentów i płatności faktur,
  • składanie zamówień na podstawie systemowych zapotrzebowań nieprodukcyjnych, monitorowanie zamówień nieprodukcyjnych w zakresie terminowości i jakości dostaw,
  • kreowanie, aktualizowanie i zarządzanie bazą dostawców poprzez kontakt z dostawcami w języku angielskim,
  • aktywny udział w projektach realizowanych w firmie.
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • doświadczenie w pionie zakupów,
  • komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych, odporność na stres,
  • sumienność, odpowiedzialność oraz orientacja na cel i wynik,
  • dodatkowym atutem będzie znajomość systemów ERP (ORACLE).
Oferujemy:
  • możliwość rozwoju w międzynarodowym i międzykulturowym środowisku,
  • umowę o pracę,
  • pracę w prężnym, młodym i dynamicznym zespole z przyjazną atmosferą,
  • ciekawą, dynamiczną i pełną wyzwań pracę,
  • bogaty pakiet socjalny,
  • atrakcyjne wynagrodzenie.
Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach stałych, tymczasowych, outsourcingu i doradztwie personalnym. Trenkwalder należy do Grupy Trenkwalder International AG, która od ponad 30 lat świadczy usługi HR w 17 krajach Europy, wspierając Kandydatów i firmy w realizacji ich celów zawodowych i biznesowych.

Aktualnie dla naszego Klienta poszukujemy osób na stanowisko:



Specjalista ds. zakupów

Miejsce pracy: Rzeszów

Obowiązki:weryfikacja zgodności faktury z zamówieniem zakupowym; zapewnienie terminowego i prawidłowego przepływu dokumentów i płatności faktur,
składanie zamówień na podstawie systemowych zapotrzebowań nieprodukcyjnych, monitorowanie zamówień nieprodukcyjnych w zakresie terminowości i jakości dostaw,
kreowanie, aktualizowanie i zarządzanie bazą dostawców poprzez kontakt z dostawcami w języku angielskim,
aktywny udział w projektach realizowanych w firmie.


Wymagania:bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
doświadczenie w pionie zakupów,
komunikatywność, umiejętność pracy w zespole,
umiejętność szybkiego reagowania w sytuacjach kryzysowych, odporność na stres,
sumienność, odpowiedzialność oraz orientacja na cel i wynik,
dodatkowym atutem będzie znajomość systemów ERP (ORACLE).


Oferujemy:możliwość rozwoju w międzynarodowym i międzykulturowym środowisku,
umowę o pracę,
pracę w prężnym, młodym i dynamicznym zespole z przyjazną atmosferą,
ciekawą, dynamiczną i pełną wyzwań pracę,
bogaty pakiet socjalny,
atrakcyjne wynagrodzenie.
REKLAMA

Polecane oferty

Praca

Praca w branży

Praca na stanowisku

Oferty pracy wg rodzaju

FB dlaMaturzysty.pl reklama